"

13 Kas 2013

Yarım kalan fermuarlı tuniği tamamlama..

Aslında başladığım işi yarım bırakmayı pek sevmem..Hatta bazen öyle ısrarcı oluyorum ki bir gecede ağır dikişleri bitirmeye çalışıyorum...Sabahına şiş gözler ve beni bekleyen sevgili çocuklarımm::)))Neyse bu ısrarcı tavrımın ne bana ne diktiklerime faydası olduğunu gördükçe bu durumu yenmeye başladım sanırım..Yakın zamanda yine sevdiğim pratik dikiş olayını kullanarak kumaşın üstüne bir elbisemi koyup biçmiştim..Kolları da hazırdı takılmayı bekliyordu..


Kollar takıldıktan sonra sıra geldi yapmayı planladığım fermuar detayını yapmaya..Fermuarı,kumaşı henüz kesmeden makinaya çektim..Daha sonra arkadan kumaşı kestim..Hem kolaylık hem de şıklık katması için düşündüğüm kumaşı fermuar ölçüsünce,kenarlarıda hesaplayarak kestim ve telaladım..
Daha sonra fermuar açıklığını keserek parçayı yakaya teğelledim..Kaymasın diye oldukça uğraştım ama yine tam istediğim düzlüğü yakalayamamışım..Oyüzden bu aşamada teğellemek önemli..
Bu parçayı da makinada fermuarın kenarlarından ve kumaşın bitim yerinden makinaya çekerek bu aşamayı da tamamladım..
Sonrasında standart yaka biyesini de geçerek ve etek uçlarını iki kat kıvırarak makinada diktim..
Son görünümü bu oldu..Etek uçlarını önü kısa arkası uzun olarak diktim..Malum hala çok moda..Giyince de çok şık duruyor..Kombinlerle görüşürüz kısmetse...Hoşçakalınnn...

4 yorum:

  1. Selam ne güzel şeyler yapıyorsunnn :) emeğine sağlık. Blogunu takibe aldım bende beklerim inşallah
    http://basibaglikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim,hemen bakıyorum blogunuza...

      Sil
  2. Çok değişik olmuş,güle güle giyin,sevgiler...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil