"

5 Ara 2013

Bordo Pantolon ve Yine Bir Bluz Modifiyesi..


Ah bu bordo pantolon..Nasıl ters gitti işim anlatamam..İlk kez fermuar patı dikmenin verdiği tecrübesizlikle fermuarın bir ucunu yanlış yere dikmişim.Bu arada Burda nın kalıbına söyleniyorum."34 beden çıkardım hala kocamansın" diye..Fermuarı yanlış dikersen büyür tabi..))Kalıbı da küçültmedim değil..Bir beden kadar küçülttüm.Ben normalde 36-38 bedenim..Ama Burda nın kalıpları genelde büyük oluyor.Tam işim bitecek prova aşamasındayım,bir renk farkı..Hoop arka parçayı kumaşın tersinden dikmişim,nasıl parlıyor..Tabi ben pat derdinden renk farkından bihaberim..Sökersin bir güzel tekrar dikersin.Bazı dikişleri beğenmez ve tekrar tekrar ve taekrar...Sonuç bu oldu.Kusurları var,ilk deneme için eh ,ama üzerimde daha iyi0))

Bu blüz de yine modifiyeden nasibini alanlardan..Pek tamir işini sevmem aslında.Yeni dikmek daha kolay geliyor.Bu blüzde kollar yoktu.Sonradan eklenen kısım kollar..Kumaş kalın jarse ve harika bir deseni var..Bu haliyle bir numaralı parçalarımdan olacak..Kollara uyguladığım kumaştan bir de elbise diktim..Elbisem gerçekten enfes oldu.Yakında paylaşmayı umuyorum.Sevgiyle kalın..))

4 yorum:

  1. dikiş çok sabır ve emek isteyen bir iştir. öyle herkes yapamaz. bu yüzden sizi kutluyorum. gerçekten sevgiyle ve sabırla yapıyorsunuz .bazen ters gidebilir. takılmayın. sonuç çok güzel olmuş. elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,ifadeleriniz beni daha da heveslendiriyor,sevgiler::))

      Sil
  2. Sonuca bakmak lazım lazım. Sonuç güzel ama ne çektiğini sen biliyorsun :) Zaman canım zaman başka bir şy değil. Zamanla tecrübe kazanıyorsun ve artık burda kalıplarına da ihtiyacın kalmıyor.

    YanıtlaSil
  3. Doğru söylüyorsun Nebihan..İş tecrübede bitiyor..Sabır ve istikrar...

    YanıtlaSil