"

24 Ara 2013

Günlük kombinler,benim seçtiklerim...

696127696049Leoparlar,pelerinler,dar jeanler..Sneaker tarzı bu  botlar da gerçekten şık ve bu sezon hit..695972695966                        Eskiden düğün dernek giyilirdi pullular-boncuklular.Uzun zamandır günlük yaşamımızın tam içinde.Tişörtlerde ,hatta pijamalarda bile..Ne yalan söyliyim ben de seviyorum..))Ama hep rahatlık olsun şıklık,ya da şık olan rahat olsun.Bazen bir davette yüksek topuklularla bulunmak ne zor gelir insana..Kesinlikle şıklık rahatlık olsunnn::)))
           695868

6 yorum:

  1. pullar boncuklar konusuna katılıyorum ama ben çok abartı olur diyerek günlük hayatta kullanamıyorum böyle şeyleri. en güzeli rahatlık olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Rahatlığı tercih ediyorum her zaman ama ben şık olunca daha rahat hissediyorum kendimi

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kombinler hazırlamışsın, ilk görseldeki altın kazak ve deri görünümlü pantolon tam benlik, bir de pembe kazak sevdam var o da tam 2. kombindeki gibi:)))
    ben de hemen geldim takibindeyim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim,hoşgeldiniz bloguma:))

    YanıtlaSil