"

22 Ara 2013

Mickey li çocuk pantolonu

Bu aralar çocuklara çalışmaktayım..Birine dikip diğerini bırakınca vicdan yapıyor ne diksem arayışına giriyorum.Yakında diktiğim bordo pantolonu hatırlarsınız.Hatırlamayanlar için buradan tıktık bakabilirsiniz. O pantolondan kalan biraz kumaşım vardı.Kalıp yine Burda dergisinden.Sadece paçaları biraz genişlettim.Çünkü model kız ::)) pantolonuydu.Ama dar paçalar erkeklerde de çok moda canım..


Pantolonu dikince gözüme çok düz geldi.Cep mi yapsam ne yapsam derken.aklıma böyle birşey geldi.Elimde biraz deri vardı,Mickey e benzer parçalar kesip iğneledim ve makinada çektim.Biraz ağız burun derken kolayca bitiverdi.Sanki sevimli de oldu::))

Bu da tontişimin pantolonu giymiş hali..Çok yakıştı ponponuma::))             Arkadaşlar,elimde böyle çok sevdiğim tiril tiril ince bir kumaşım var.Malum göz açıp kapayana kadar havalar ısınır.Baharlık hazırlık da yapmak lazım.Nasıl modacılar bilmem kaç sezon sonrasını tasarlıyorlar.Bizimki tasarım olmasa da  kolaylık olsun.Baharda hazırca elimize geliversin.Ama ne dikeceğime karar veremedim.Şöyle uzun tunik-gömlek mi,bol paça pantolon mu,yoksa kloş bir etek mi..?Farklı fikirleri olan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar..Hoşçakalınnn....                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder