"

23 Oca 2014

Hediyelerim hazır (hamile tuniği,anne bluzü)

            Ailemize minik bir kuzu daha katılıyor..Yepyeni bir heyecan,nefes,mutluluk geliyor..Allah ım,herkesin yavrusunu sağlıkla kucağına almasını ve sağlıkla büyütmesini nasip etsin.Evet yeniden hala oluyorum:))Biz 3 kardeşiz.İki tane abim var.Henüz sadece büyük olan evli.Ve bir tane ( dünya yakışıklısı,halasının kuzusu,ciğerparem,şeker kaymağım saymakla bitmez vs diyelim) yiğenim var..Şimdi birtane daha geliyor İnşallah..
            3 Çocuk annesi olarak hamilelikte yaşanan süreçleri en iyi bilenlerden biriyim heralde..Hormonların allak bullak olduğu,duygusallığın tavan yaptığı dönemde bir de üzerine içine girilemeyen kıyafetler eklenir..Henüz hamileliğin tam belli olmadığı ama normal kıyafetlere de sığılamayan dönem biraz karışık geçer.Ben daha çok eşofmanlarla geçirmeyi tercih etmiştim ama özel bir yere gidileceği zaman sıkıntı başlardı.Hamilelik dönemi elbette harika bir dönemdir.İçinizde minicik bir kalbin hergün büyüdüğünü hissetmek tarif edilemez.Ona kavuşmayı umar ve yaşadığınız herşey derin izler bırakır.3 çocuğumun da hamililelik süreci farklı geçti,üçünde de farklı heyecanlar yaşadım..Allah kavuşmayı bekleyen ve isteyen herkese nasip etsin..E tabi bir de bu dönemin şıklık süreci var.Başrolde kadınlar olunca bu dönem de şık olmalı..Ama zaman da kısıtlı olunca gardırop çok da doldurulmamalı diye düşünüyorum.Sonuçta tekrar giyemeyeceğiniz giysiler bunlar.Tabi dikiş dikiyorsanız durum farklı..))Piyasada uçuk etiketlere sahip hamile kıyafetlerine siz çok uygun maliyetlerle sahip olabilirsiniz.Ben bu hamile tuniğini sevgili yengem için hazırladım.Açıkçası hamile modeli ama denedim çok da sevdim.Avantajlı bir model oldu.Hamilelik sonrası da giyilebilir.Yakaya deri biye geçtim.Tuniğin önüne de deri bir parça dikerek farklı bir hava verdim.Uzuuun deri bir kemer diktim.

      Kemer yerleri için ön ve arkadan 2 şer ilik açtım.İlikleri açarken birer minik  kare parça üzerine açtım.Böylece ilik yerleri de deri olmuş oldu.Ben çok sevdim umarım sahibi de sever..
     Uzun zamandır bekleyen bir kumaş..Annem için uzun zamandır dikilmeyi bekliyordu.Çelik jarse güzel bir kumaş.Dikerken makinamın  zaman zaman ip sarması haricinde pek problem yaşamadım.İp sarmada benim ayar konusunda hatam olabilir diye düşünüyorum.Annemin bir elbisesini kalıp olarak kullandım.Annem çok zor beğenir..Bakalım memnun kalacak mı?Hediyelerim sahiplerini bekliyor efendim..Sevgiyle ve dikişle hoşçakalın...))

6 yorum:

  1. ne hayırlı evlatsın ya kendine dikmek yetmiyor bir de anneciğini mi düşündün ben şimdilik hep onlara dikiyorum bakalım onlar beni düşünecek mi ?
    güle güle giyinin

    YanıtlaSil
  2. Inşallah oyleyizdir ama ne yapsak haklarını odeyemeyiz.Allah bizleri de bizim yavrularımızı da hayırlı evlat etsin Inşallah ..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım İnşAllah ikisi de çok beğerinler. Allah yengene ve bütün hamilelere bebeklerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin İnşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten beğendiler..))Rabb im tüm anne adaylarının yardımcısı olsun..Kuzulara sağlıkla kavuştursun İnşallah.))

      Sil
  4. Ellerine sağlık. İkiside çok güzel olmuş ben beğeneceklerine eminim.beğenilmiycek gibi değil çünkü.yengene hayırlı sağlıklı hamilelik diliyorum. Hayırlı olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim.Güzel dilekleriniz için gönülden amiin diyorum..Beğendiler çok şükür.Annem çok titizdir,kolay beğenmez.Anneme de beğendirdim ya çok şükür ne diyim::))

    YanıtlaSil