"

27 Mar 2014

A aaa ben de mimlenmişim..)))

Bloglar arası takiplerimde hep bu "mim" olayını görüyordum.Bu da ne,nasıl oluyor derken  harika oldu blogunun sahibesi sevgili Türkan beni mimlemiş.Arkadaşıma çook teşekkür ediyor ve cevaplarıma geçiyorum..                                                                                                                                                              NEDEN BLOG ADIN....                                                                                                                                                                                                                                                                                 Blog adımı aslında uzunca düşündüm.Orjinal birşey olsun,yaptıklarımı da ifade etsin istedim.DiKmEce adına karar verip onayladıktan sonra arama motorlarında uzun süre karşıma bir köyün çıkması da beni sinir etti tabi.Ama artık ilk sırada DiKmEce çıkıyor çok şükür::))                                                                                                                                                                                                                                                                      HAYAT FELSEFENİ BELİRLEYEN SÖZ NEDİR?                                                                                                                                                                                                                                           Hayat felsefem sabır ve şükürdür..İkisinin de birbirini tamamladığını düşünüyorum.Sabretmeden hiçbirşeye kavuşamazsınız,şükretmezseniz de elinizde olan hiçbirşeyin kıymetini bilemezsiniz...!!                                                                                                                                                                                                                 KENDİNLE İLGİLİ 3'ü DOĞRU 4 ŞEY NEDİR?                                                                                                                                                                                                                                             1-Üç çocuk annesi bir ev hanımı olmak aklımın ucundan bile geçmiyordu.Meğer kader  bana bu 3 güzel  mutluluğu verecekmiş.Onlara baktıkça hala şaşırıyorum..                                                                                  2-Yıllardır içimde olan dikiş ve tasarım aşkı için neden bu kadar beklediğime hayıflanıyorum.Halbuki ilk çocuğumla ikincisi arasında 7 yaş var.Kayıp geliyor bunca zaman...                                                                        3-Yemek yapmayı seviyorum,kendimi frenliyorum ama yemek yemeyi de seviyorum,aslında tatlıyı çok seviyorum ve bunun için  kendime kızıyorum.                                                                                                      4-Boğa burcuyum ve bazen gerçekten asosyal olduğumu düşünüyorum..Evet öyleyim galiba!!:)))                Benim mimim de  Dikiş Zen blog sahibesi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder