"

1 Haz 2014

Yeni dikilen gömlek ve bu aralar bizz....

Gömleğimi yeni diktim efendim.Kumaş o kadar azdı ki ,kıtı kıtına zor yetişti.Ancak kolsuz bir model çıkan bu parçayı ,mavi kumaşla uzun kollu hayal etmiştim.Ama olsun,birşeyi farkettim ki ;gömlek giymeyi çok sevmeyen ben gömlek dikmeyi çok seviyorum.Belki bu sayede gömleklerle de aram daha iyi olur.Gömleği dikerken tamamlayıcı olarak işlemeli (ne denir bilemedim) bir kumaşım vardı.Onu kullandım.Bu kumaşı yine başka bir tunikte de kullandım onu da yayınlamak nasip olur İnşallah..Henüz iliklerini açmadan ne zamandır fotoğraf çekimi yapmayan ben üzerime böyle geçirip polayıverdim...Çok farkedilmiyor ama kendi diktiğim beyaz çantamı ve diy projesi sandaletlerimi de kullanmayı ihmal etmedim..)))

Kısa zaman önce eşimi ,iş sebebiyle yutdışına gönderdik.Anlayacağınız çoluk çombalak ve bendeniz kaldık.İlk günden sıkıntısını yaşamaya başladılar ama Allah sağlık versin,Kimseyi anne-babasından ayrı bırakmasın.Tabi onlara iyi vakit geçirme operasyonları sürdürüyorum ama arada kafayı çatlatmak üzere olduğumu söyleyebilirim.Bu ara zıvanadan çıktılar.Ettikleri kavgalar,ağlamalar,mızırdanmalar...Aman Allah ım ,akıl sağlığımı koru ne olur?...


Babamızın gittiği gün biraz dışarı çıktık.İki numaraya hadi gülümse deyince  "çook yorgunum anne" oluyor ne hikmetse..


Üç numaraya diktiğim pantolon da üzerindeydi.Çok sevdim bu kumaşı.Bu koton kumaştan yeni doğacak yeğenime çok şeker ciciler diktim,kısmetse onlar da yakında..))


Diktiğim bu tuniği takip edenler hatırlarlar.Bu arada minik bir kot çanta da kendime dikmiştim.Çok severek nerdeyse sürekli takıyorum..))Zımbalı bilekliğim de çok sevdiğim parçalardan.Ufak olduğu için birkaç tane vardı.Ben bu olaya bayıldım,çünkü bileğime göre birşeyler bulmak oldukça zor.


Bunlar da nedir derseniz ne olacak deli kızın halleri..Mesela şu an pat pat duvardaki top sesleriyle yazmaktayım bu postu.Delirmeyeyim de ne yapayım??Ben yeni gömleğimi görüntülemeye çalışırken saz arkadaşlarım geldiler tabi ki .Aslında her çekimdeki arka plan budur bizde::))Büyük abi nerede derseniz,ağır abi oldu o,havalar 1500 sormayın...!!Neyse ben saz ekibime geri döneyim bari,yine kudurmaya başlıyorlar..Biliyorum ki yıllar sonra çocuklar yuvadan uçup gittiğinde bugünleri özleyeceğim.Gürültülerini,kavgalarını hatta çıkğlıklarını.Ama bu hareketli günleri biraz daha sakin geçirelim yahuu...))Hoşçakalın,hayatınızdan huzur eksik olmasın mutlu kalın...




25 yorum:

  1. deli kızın halleri çok hoşmuş ama :) mavi gömleğe de bayıldım bayıldım maşallahınız var :)) huzurlu bol dikişler

    YanıtlaSil
  2. Deli kızın hallerini sormayın,durum vahim::))Beğenmenize çok sevindim,çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Biliyormusun canım bende tek bir kız var:)) oda çok uslu. Ama ikinciyi yapmaktan çok korkuyorum. Sebep olarak ise kendime vakit ayıramamaktan korkuyorum. Örneğin eş yurtdışında ise kadınlar. Daha bir rahat eder. Evde tek başına kalmak yemek ve bakım işi olmadan dikişde hobilere yönelmek demektir. Bunun yanında yaşlılıkta ise ben ve ben gibidüşünüp ikinci çocuğu bile yapmayanlar çok pişman olacağız. Bunuda biliyorum ama yinede cesaret edemiyorum bir türlü. Sanada bol sevgilerimi ve çocuklara öpücüklerini uolluyorum. Az daha sabret. En uçakta okula başlayınca rahatlatsın. :))

    YanıtlaSil
  4. Doğrusu ben de kendime vakit ayıramıyorum gerçekten.Ne sinemaya gidebiliyorum,ne kuaföre ne de kitap okuyabiliyorum..Bütün işlerimi çocuklarımla beraber hallediyorum.Dikiş nasıl dikiyorsun dersen,en sakin zamanlarını bulup değerlendiriyorum,mesela geçen gün mutfak tezgahında ayakta dikiyordum.))Ama yine de gece onlar uyurken (uyurlarsa tabi!) onların başında bekleyip yorgunluğumu unutuyorum.Ben de ikinciye cesaret edememiştim 7 yıl.Sen bu durumu yine de düşün arkadaşım.Prensesin yalnız kalmasın,kardeş gibisi yok...Çok sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı pozlar vermişsiniz :)) Bende bir taneyken üşütmekten son anda döndüğüm zamanlar olmuştur. Yüce Rabbim bütün çocuklara sağlıklı ömürler versinde varsın biz üşütelim :)) Bu arada allah kavuştursun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aycan cım..İlk çocukta herşey ilk yaşandığı için tecrübesizlikle de çok zorlanıyoruz.Ne kitap okumak,ne de tavsiyeler.. Yaşadıkça öğreniliyor.İlk çocuğun sancılı büyümesi hepimizde var galiba..))Sevgiler canım...

      Sil
  6. Hayırlı haftalar,
    Bu posta yazacağım çok şey var :) Öncelikle çok net görünmese de gömlek çok hoş olmuş, kot etek kombine cuk oturmuş. Bu hafta bizim evin direği de yurtdışına çıktı. Çok iyi bilirim ben çocuklara hem ana hem baba olmasının zorluğunu. Sabah birini bakıcıya diğerini kreşe dağıtarak işe gidiyor, akşam toplayarak eve dönüyorum. Sağlık olsun, 5 gün sık dişini diyorum. Umarım sizinki de kısadır.
    Çocuklara gelince onlar dünyamızın cennetleri, ah o top sesleri bazen başımızı ağrıtsa kacacak yer arasakta, dediğiniz gibi çok arayacağız en iyisi keyfini çıkarmak.
    Bu haftanın çabucak geçmesi duasıyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kavuştursun sizi de,neyse ki kısaymış.Tabi ben çalışmıyorum evdeyim ...Çocukları dağıt topla durumu yok bizde.Bizim yurtdışı durumunun süresi henüz belli değil.Napalım Allah sağlık versin,hayırlı kazançlar versin zaman geçiyor...Sevgilerr..

      Sil
  7. :D bayıldım saz arkadaşlarına, fotoğraflarsa süper :) Allah nazarlardan saklasın, ben bir taneyle zor uğraşıyorum sende üç tane canım Allah bağışlasın sabır versin hepimize inşallah. Gömlekte çok güzel olmuş, eline sağlık canım. Beyaz kumaş bana da bir fikir verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hande cim...Allah sağlık,büyütürken de sabır versin doğru söylüyorsun.Gömleği beğenmene çok sevindim.Ay ben de bloglarda dolaşırken ondan fikir bundan fikir ,herşeyi yapasım geliyor.Ne olacak bizim bu halimiz::)))))

      Sil
  8. Allah neşenizi arttırsın, çocuklar mutlu, sağlıklı olsunlar da gerisi kolay. Benimde eşim yurt dışında 5 aydır, iyi tarafları var, kötü tarafları daha çok var...Her şey çocuklar için, katlanılıyor maalesef :))) Gömleğin de harika olmuş, güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Berrin cim,bayadır yalnızmışsın.Allah kavuştursun,kolaylıklar versin İnşallah.Gerçekten herşey çocuklar için,canımız sağolsun hayat geçiyor...

      Sil
  9. Gömlekteki roba detayı çok hoşuma gitti, pozlara da ayrıca bayıldım, çok eğlenceli ve yanında hiç sıkılınmayacak biri olduğunu düşünüyorum. :) Yani ; şartlar ne olursa olsun elindekilerin kıymetini biliyorsun. Ne mutlu sana. Sevgiler :) senin de hayatından huzur hiç eksilmsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım,çok teşekkür ederim.Ay çok mutlu oldum.Ne güzel sözler.Allah her anımızın kıymetini bilip keyifle ,mutlulukla geçirmek nasip etsin.34 yaşındayım ama nasıl geçti anlamadım,hayat hızlı akıyor...Benden de çook sevgilerr...))

      Sil
  10. o yorgun afacanı yerim ben :) maaşallah ve eline sağlık ve Allah kavuştursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o yorgun afacan,ne acandır gerçekten.))Çok teşekkür ederim çook sevgiler...

      Sil
  11. Ya okurken düşündüm; Bu kız toplasan 1 senedir fala dikiş dikiyor (yanılmıyorum di mi?) 3 çocuk! Hangi arada, nasıl böyle güzellikler dikebiliyor anlayabilmiş değilim. Zaten kendisi de hem ince, hem uzun hem de tatlıları lüp lüp götürüyo ve kilo da almıyo... Sana sinir olmamak elde değil :) :PP
    Saz arkadaşlarına selamlar, sana da en ballısından öpücükler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur Emel cim,yaklaşık bir sene oldu dikişe başlayalı.Ama hep hevesim hep merakım vardı.Elimde diktiğim pantolonlar falan..))Ah o tatlılar,başıma ne geliyorsa onlardan geliyor.Bir süredir fazla kaçırdım hemen tartının rakamları attı yukarı.Bu ara salata modundayım,tatlılara da ucundan azıcıkla yetiniyorum.Öyle yiyip de zayıf kalanlara ben de sinir oluyorum::)))Boyum da uzun değil arkadaşım.160 cm yerden ne kadar yüksekse...))Amaan yetiyor ya ,pek şikayetim yok halimden..))Saz arkadaşlarım (haberleri olmasa da) ve ben de sana kocaman sevgiler gönderiyoruz..)).

      Sil
  12. çok tatlısınız maşaAllah bayıldım size! :))) biz de böyleydik bir zamanlar, hiç kafamı dinleyemeyeceğimi sanırdım ne de çabuk geçiverdi. :(( iş her zaman olur önemli olan çocukların sağlıklı büyümesi çocukluklarında eğlence ile yad edeceleri anıları olsun! Allah ağzınızın tadını hiiçç bozmasın. öptüm oğluşları kendi oğullarımın yerine de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz..Evet insan böyle hareketli günlerde hiç dinlenemeyeceğini zannediyor ama zaman geçip gidiyor.Allah ım önce sağlık sonra huzur versin.Çocukluklarından geriye hep güzellik kalsın tüm çocukların İnşallah..Bizler de pişman olacağımız hatalar yapmayız İnşallah.Çok teşekkür ederim tekrar çook sevgiler..))

      Sil
  13. ailecek çok hoşsunuz canım :) bayıldım en çok da deli hallerinize :)) bu güzel gömlek son planda kaldı valla üç çocukla dikiş dikmeni düşünmekteyim ayy ben çok mu tembelim ne :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımm...Deliliğimiz çoktur bizim.Hayat başka türlü geçmez napalım..Ben de tek çocuğum varken dikiş dikmediğime çok yanıyorum,kıymetini bil walla canım dikiş hallerimi bir görsen...))))

      Sil
  14. Çok şekersiniz çoook)) elinize sağlık Neslihan Hanım, olsun bizler ki küçük kumaşları da değerlendirmeliyiz;)) bazen o minikler bizi zorlasa da ortaya nefiz birşey çıkmış elinize sağlık;) ortadaki tüniği hatırlamaz mıyım bayılıyorum ona;)) bileklek de çk hoş gözlerden kaçmadı ama en hoşu topluca siiiz!:)) hepiniz çok tatlı çıkmışısınız, öpüyorum minikleri yanaklarından..

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim Handan hanım,ben de sizi ilgiyle takip ediyorum.Çoook sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah ,Handan hanımcım,oğlumun profilinden girmişim kusura bakmayın.Düzeltmek istedim..))

      Sil