"

19 Eki 2015

Yeni takım arkadaşlarım; ))

 Uzun zamandır dikis makinemi degistirme fikrim vardi.Ama bir turlu naail bir makina alacagima karar veremiyordum.Alacagim makina hem ihtiyaclarimi karsilamali hem de butceyi zorlamamaliydi.Arastirdim uzunca en sonunda sanayi makinesi almak istedigime karar verdim.Bir akraba sponsorlugunda ( buradan çok teşekkürler)cok sukur bugun makinelerime kavustum.
Bir tane duz dikis makinesi bir tane de overlok makinesi aldim.ikisi de ikinci el. Zaten sıfırlarini almak pek de kolay degil.Ama zannimca cok temiz makinalar.Gelip kurdular calistirdilar ,sagolsunlar cok yardimci oldular.Eski makina ortanca ogluma terfi etti.Yakinda elimde kalma ihtimali cok yuksekti zaten.Ay pek sevindim.Allah im utandirmasin,mutlu huzurlu dikisler bool bereketler versin hepimize Insallah.

18 yorum:

  1. Güle güle güzel dikişlerde kullan canım benim senin adına çok sevindim inan ki :))) Ve emin ol ki aradaki farkı hemen farkedeceksin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canım. Basina gecmek icin cok heyecanlaniyorum;))

      Sil
  2. Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşaAllah

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, güzel dikişlerde kullanılsın :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan sanayi tipi en iyisi sanırım.. Bol dikişli günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.inanin hemen farki hissettim.Ben eski makinamla savasiyormusum resmen;))

      Sil
  5. Neslihancım hayırlı olsun, güzel güzel dikişler diktirsin yeni makinaların inşallah. E usta oldun artık, sana da böylesi yakışırdı :)
    Yalnız hayretler içerisindeyim. 3 çocuklu bir evde 2 tane makinaya birden yer nasıl buldun Allahaşkına. Biz toplam 3 kişiyiz, ev de büyük olmasına rağmen düz dikişe ancak yer bulabildim, overloğu ev tipi almak zorunda kaldım. Az yer kaplamıyor ki meretler. Ama dikiş aşkı o yeri de buldurtuyor değil mi :)))
    Tekrar hayırlı olsun, makasın-dikişin rast gelsin:)
    Sewgiler, ML...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkur ederim.ozlemisim yorumunu.;)ustalik kismina gelince hala usta sayilmam cirak olabilrim ancak dikislerimdeki gelismeyi de kabul etmem lazim.evet uc cocuk var bende.Ozel bir dikis odam yok maalesef ama odalarim genisce ,birer odaya yerlestirdim.biraz daralsa da odalar degermis.Ne guzel aletlermis sanayi isi olanlar..Cok sevgiler ...

      Sil
  6. Hayırlı olsun canım yeni cicilerin :) cicilerin diyorum çünkü biz dikişseverler dikiş malzemesi söz konusu olunca çocuklar gibi şen oluruz ;)
    Kendine has tasarımların ve dikişlerini bekliyoruz. Güle güle arızasız kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma canim ya.Makinalari sevmeye doyamadim.Allah utandirmasin,hasarsiz kazasiz dikisler nasip etsin Allah im hepimize;))

      Sil
  7. Ben bu marka makinayi 25 senedir kullanıyorum hiç bozulmadi bakımda istemez hayırlı olsun Güle güle kullanın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motivasyonumu yukselten muhtsem yorum.Aslinda biraz tedirgindim onceleri ama simdi kararimin isabetinden cok memnunum.Insallah benimki de uzun yillar dayanir boyle.Makinayla ilgili sorum olursa tecrubenizden faydalanmak isterim.Cook sevgilerr

      Sil
  8. Eski makina ortanca oğluma terfi etti demişsin. Yanlış anlamadıysam o da mı dikişe başladı diycem ama 😜 Nasıl yani? Makinalar hayırlı olsun. Güzel dikişlerinle gözlerimiz şenlensin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma Türkan cim ya cok hevesli.Tabi ki beraber geciyoruz basina .Kendine esofman,beslenme ortusu falan dikti;))cok tesekkurler canım sevgilerr. .

      Sil
  9. Blogunuzu yeni kesftttim bloguma beklerim

    YanıtlaSil